loading...
پاور دانلود | powerdl
admin بازدید : 44 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (1)
دانلود Serif PhotoPlus X6 v16.0.1.29 - نرم افزار ویرایش و تصحیح عکس

نرم افزار Serif PhotoPlus ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین تصاویر می باشد. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود. کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملاً در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود. طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای، بهبود روشنایی، کنتراست و تعادل، از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر، امکان سیاه و سفید کردن تصاویر، رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید،  امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر، اضافه کردن افکت های خاص،  افکت ها و براش های زیبای نرم افزار، امکان استفاده از فرمت PSD و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 63 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Stardock Fences v2.01 - نرم افزار مرتب سازی آیکون های دسکتاپ

در اکثر مواقع کاربران صفحه دسکتاپ به هم ریخته و شلوغی دارند که پر از آیکون ها و میانبرهای مختلف است و گاهی این مسئله موجب می شود تا دسکتاپ چهره نامرتبی داشته باشد و پیدا کردن آیکون مورد نظر در بین آن ها کمی وقت گیر باشد. شما می توانید از نرم افزار Fences به عنوان بهترین راه حل برای منظم کردن و سازماندهی نمودن آیکون های دسکتاپ استفاده کنید. این نرم افزار چندین مدل مختلف جهت قرار گیری بخش ها بر روی دسکتاپ را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید مطابق میل خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین قابلیت تنظیم رنگ، شفافیت، تغییراندازه و ... هر جعبه یا بخش در این نرم افزار تعبیه شده است. به وسیله این نرم افزار به راحتی می توانید با دابل کلیک بر روی دسکتاپ تمام آیکون ها را پنهان و با دابل کلیک بعدی آن ها را ظاهر نمایید. بکارگیری و استفاده از گزینه های مختلف Fences بسیار آسان است وشما تنها با انتخاب گزینه دلخواه مانند Lock Fences و Edit Fences می توانید تنظیمات موردنظر خود را اعمال کنید. به عنوان مثال مشاهده خواهید کرد که گزینه Lock Fences جعبه ها را در موقیعت خود ثابت نگه خواهد داشت تا با درگ جا به جا نشوند و گزینه Edit Fences پنجره این نرم افزار را جهت انجام تغییرات برای شما باز خواهد کرد. همچنین با کلیک راست بر روی هر یک از جعبه ها و کلیک بر روی گزینه Exclude this Fence from Quick Hide می توانید از پنهان شدن آن جعبه در هنگام دابل کلیک بر روی دسکتاپ جلوگیری کنید.

admin بازدید : 71 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Edraw Max v6.8.0.2400 - نرم افزار ایجاد فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام های شبکه

آیا تا به حال به این نیاز دست پیدا کرده اید که برای مسائل مختلف خود اقدام به طراحی یک جدول و یا نمودار نمایید؟ به عنوان مثال قصد این را دارید تا دروس مربوط به واحدهای دانشگاهی خود را با توجه به پیش نیاز ها و هم نیازها و همچنین دسته بندی واحد ها بر اساس ترم ها به صورت نموداری رسم کنید و یا قصد دارید تا توپولوژی شبکهداخلی یک Lan کوچک را رسم کنید. برای رفع این نیازها می توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیکی استفاده نمایید. اما استفاده از این روش زمان بر می باشد و رسم نمودار ها به صورت دستی کاری مشکل است.

admin بازدید : 38 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود KIDASA Software Milestones Professional v2012.11.12 / Simplicity v2012.11.07 - نرم افزار مدیریت، زمانبندی و تهیه ی گزارش پروژه ها

Milestones راهی سریع و آسان به منظور زمانبندی و تهیه ی گزارش برای پروژه های شما می باشد. زمانی که شما پرژه های خود را مدیریت و زمانبندی می کنید به نرم افزاری قدرتمند، سریع و آسان در این زمینه نیاز دارید. نرم افزاری که به شما اجازه ی سازماندهی پروژه در کنار به کار بردن ایده ها و نظرات و بهره مندی از نتایج حرفه ای را بدهد. 

admin بازدید : 50 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود iTunes v11.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت iPod, iPhone, iPad

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت iPod, iPhone و Apple TV است که به وسیله آن قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود.
iTunesدر واقع قادر خواهد است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

admin بازدید : 43 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Araxis Merge Professional v2012.4260 x86/x64 - نرم افزار مقایسه و ادغام فایل ها

Araxis Merge یک نرم افزار حرفه ای برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن می توانند کدها و فایل های خود را با یکدیگر مقایسه کرده و آن ها را با یکدیگر ادغام نمایند. کد نویسی با استفاده از این نرم افزار بسیار آسان خواهد بود و ابزار بسیار مناسبی برای مهندسین نرم افزار و توسعه دهنگان وب است. همچنین این نرم افزار ابزار بسیار مفیدی برای مدیران کنترل کیفیت، است. زیرا می توانند شاخه های کد منابع مختلف را مقایسه کرده و محصولات عرضه شده را بررسی نمایند تا تنها فایل های مورد انتظار آن ها اصلاح بشوند. همچنین در این نرم افزار امکان ایجاد گزارشی از تغییرات به صورت یک فایل با فرمت html یا xml نیز گنجانده شده است. این نرم افزار یک ابزار پیشرفته برای مقایسه فایل ها و ادغام و هماهنگ سازی پوشه ها می باشد.

admin بازدید : 35 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Rosetta Stone Filipino: Tagalog v3.x - نرم افزار آموزش زبان فیلیپینی (تاگالوگ)

زبان تاگالوگ یکی از مهمترین زبان‌های مردم فیلیپین و پایه زبان فیلیپینی زبان ملی این کشور است. زبان مادری حدود ۲۲ میلیون فیلیپینی است و حدود ۹۰ میلیون نفر نیز این زبان را می‌دانند. فیلیپینی به همراه انگلیسی زبان رسمی کشور فیلیپین و زبان اصلی رادیو و تلویزیون و مدارس این کشور است. در نخستین قانون اساسی فیلیپین تاگالوگ به عنوان زبان رسمی کشور انتخاب شد. شورای ملی زبان فیلیپین دو سال بعد تاگالوگ را به عنوان زبان پایه برای تشکیل و تکامل زبان ملی انتخاب کرد و از سال ۱۹۳۹ به زبان فیلیپینی معروف شد. تاگالوگ در خانواده زبان‌های مالایی پولینزی قرار می‌گیرد و در چند سده اخیر واژه‌های بسیاری نیز از اسپانیایی به آن وارد شده‌اند.
بهترین راه برای یادگیری زبان تاگالوگ، Rosetta Stone Filipino می باشد که در دو سطح آموزشی، جامع ترین برنامه را برای یادگیری این زبان به شما ارائه خواهد داد.

admin بازدید : 82 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe ColdFusion Enterprise v10.0 x86/x64 - نرم افزار طراحی سریع برنامه های تحت وب

Adobe ColdFusion Enterprise همان طور که می دانید شرکت ادوبی زبان برنامه نویسی داینامیکی برای تولید برنامه های کاربردی وب و وب سایت ها به نام ColdFusion طراحی نموده است که به منظور میزبانی از این وب سایت ها و یا Web Application ها نیاز به سرور وب ColdFusion دارید. ColdFusion یک محیط توسعه ( IDE ) مبتنی بر Eclipse است که برنامه نویسان ColdFusion را قادر می سازد پروسه کامل طراحی Web Application ها را از مفهوم تا پیاده سازی مدیریت نمایند، مجموعه ابزارهای در نظر گرفته شده در این IDE شما را قادر به ایجاد رابط کاربری زیبا و کارآمد می کند، از دیگر مزایای این IDE می توان به توسعه سریع برنامه های کاربردی قدرتمند تحت وب اشاره نمود.

admin بازدید : 46 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی


ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، در ادامه مطلب می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

admin بازدید : 45 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Sony DVD Architect Pro v6.0 build 237 for Win 7, Vista , 8 - نرم افزار طراحی منوی DVD

Sony DVD Architect نرم افزاری حرفه ای برای طراحی منو و تالیف DVD می باشد. این نرم افزار در سطحی حرفه ای ساخته شده و می تواند مکملی برای Sony Vegas بوده و همچنین به عنوان یک نرم افزار مستقل مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید Sony DVD Architect Pro در حالت استاندارد برای اجرای دی وی دی و حالت کیفیت بالا برای اجرای دیسک های Blu-ray به خوبی کار می کند. شما با استفاده از آن می توانید دکمه های انیمیشن را برای انتخاب صحنه های فیلم و زیرنویس ها طراحی کنید. همچنین امکان ویرایش ویدئو و صوت در فرمت های MPEG-2 و AVCHD از ویژگی های مهم Sony DVD Architect Pro می باشند.

admin بازدید : 43 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Contribute v6.5 - نرم افزار مدیریت و به روز رسانی وب سایت

با استفاده از نرم افزار Adobe Contribute، هر کسی قادر خواهد بود که سریع، آسان و ایمن وب سایت ها و وبلاگ های خود را آپدیت کند. این نرم افزار یک ابزار فوق العاده قوی برای پابلیشینگ و مدیریت ابزار های وب سایت است که ادغام نوشته ها، بررسی و انتشار آسان آن ها، با استفاده از ویرایشگر  WYSIWYG HTML را برای کاربران خویش مهیا می کند. افزایش بهره وری وب سایت ها، توسط پشتیبانی از HTML5  و JQuery mobile یکی از برتری های این ورژن از نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود با استفاده از قابلیت های درونی بسیار این نرم افزار اقدام به بروز رسانی، ویرایش سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ های خود کنید.

admin بازدید : 107 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود MSC Marc 2012.1 - نرم افزار حل عمومی مسائل المان محدود

MSC Marc نرم افزار قدرتمند دیگری از شرکت MSC است که برای حل عمومی مسائل المان محدود مورد استفاده قرار می گیرد. توانایی اصلی Marc در حل مسائل خطی و غیر خطی بسیار پیچیده است. همچنین قدرت بالا در حل مسائل پیچیده تماس (Contact) و داشتن قابلیت AutoMesh و Remeshing، این نرم افزار را از سایر نرم افزار ها متمایز می کند. نرم افزار MSC.Marc برای تحلیل و بهینه سازی مسائل مطرح شده در رشته های هوافضا، مکانیک اتومبیل، بیومکانیک، شیمی، سازه ها، الکترونیک، انرژی و صنایع ساخت و تولید کاربرد گسترده ای در سطح جهان دارد.
این نرم افزار یکی از کدهای تحلیل المان محدود (FEA) است. Marc شامل سه بسته اصلی نرم افزاریAutoforg، Mentat، Marc می باشد. این نرم افزار یک حل کننده مسائل غیر خطّی المان محدود با کمک پردازش موازی می باشد. Mentat یک محیط گرافیکی برای Marc می باشد که استفاده از Marc را برای کاربر بسیار ساده تر می کند.

Mentat شامل تعداد زیادی از روش های قدرتمند برای تولید مش های پیچیده المان محدود ایجاد کند. Autoforg تنها ابزار شبیه سازی فرآیندهای آهنگری در مقیاس بزرگ و ساخت وسایل می باشد. Autoforg مواردی مانند آنالیزهای دو بعدی و سه بعدی حرارتی، آنالیز خرابی، شبیه سازی ابزارهای فرج، پرس و پایگاه های داده ای از مواد را دارا می باشد که با دارا بودن محیط گرافیکی Mentat، خدمت بزرگی به صنعت فرجینگ می کند.
admin بازدید : 32 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Start Screen Customizer v1.3.6 - نرم افزار تغییر تصویر Start Screen ویندوز 8

کاربران ویندوز 8 توانایی تغییر تصویر زمینه Start Screen و یا دیگر سفارشی سازی‌های موجود را ندارند. اما می توانید با استفاده از نرم افزار Windows 8 Start Screen Customizer از تصاویر مورد نظر خود به عنوان تصویر زمینه در ویندوز 8 استفاده کنید. نرم افزار Windows 8 Start Screen Customizer علاوه بر امکان تغییر تنظیمات صفحه شروع ویندوز امکان تغییر تصویر زمینه به صورت خودکار (Slideshow) را نیز در اختیار شما در تمامی نسخه های انتشار یافته ویندوز 8 قرار خواهد داد.

admin بازدید : 35 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Java Advanced Training - آموزش برنامه نویسی جاوا پیشرفته

جاوا (Java) یک زبان برنامه‌نویسی است که در آغاز توسط شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شده ‌و در مقایسه با زبان‌ های دیگر، هم چون ++C یا بیسیک یا فورترن، زبان نسبتاً جدیدتری است. این زبان قسمت‌ های بسیاری از گرامر خود را از C و ++C گرفته اما دارای مدل شی‌ گرایی ساده‌ای است و امکانات سطح پایین کمی دارد. کاربرد جاوا در کامپایل به صورت بایت کد است تا قابلیت اجرا روی تمامی ماشین‌ های شبیه‌ سازی جاوا را صرف نظر از معماری و خصوصیات آن کامپیوتر داشته باشد. جاوا برای نوشتن انواع برنامه‌ های تحت وب، برنامه‌ نویسی سیستم‌ های کوچک مانند موبایل، پاکت پی‌سی و...، برنامه‌ های کاربردی بزرگ (Enterprise)، برنامه‌های رومیزی (Desktop) و غیره مناسب است. یکی از قابلیت‌ های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌ دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌ های نوشته‌ شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌ عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌ عاملی اجرا کرد.
در دوره آموزشی Java Advanced Training شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی کاربردی و قدرتمند آشنا می شوید.

admin بازدید : 35 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود HardwareGrowler v2.0 MacOSX - نرم افزار یافتن درایور سخت افزار ها برای مک

آیا تا کنون پیش آمده است که دیسک درایور های سخت افزار خود را گم کرده و یا اینکه نسخه هایی که دارید دچار مشکل باشند؟
HardwareGrowler 2.0 نام 
نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا به راحتی و از راه اینترنت تمامی درایور های سخت افزار خود را دانلود کنید. این نرم افزار با موتور جستجوی قوی خود تمامی سخت افزار های نصب شده بر روی رایانه شما را شناخته و پس از آن برای شما لیست می کند.
در ضمن این نرم افزار قادر است که در صورت بروزرسانی این سخت افزار ها شما را آگاه کرده تا اقدام به دانلود نسخه های جدید را دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HardwareGrowler:
- لیست کردن تمامی سخت افزار های رایانه
- ا
مکان دانلود درایو های سخت افزار شما به راحتی
- مدیریت دقیق بر روی سخت افزار های رایانه شما به وسیله نرم افزار
- آگاه سازی از نسخه های جدید درایور های سخت افزار رایانه شما
- و...

admin بازدید : 60 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Chrome Inspector - آموزش Inspector مرورگر Chrome و استفاده از آن در طراحی وب 

یکی از ابزارهای بسیار مفید برای طراحان وب که اکنون به بخشی جدایی ناپذیر از پروسه طراحی تبدیل شده است، ابزارهای inspector است. این ابزار اولین بار به عنوان افزونه برای مرورگر فایرفاکس و با نام firebug منتشر شد و سپس توسط تمامی مرورگرها، افزونه های مشابهی منتشر شد. اکنون به نظر می رسد بدون استفاده از این ابزارها، طراحی وب کاری مشکل و گاها غیر ممکن به نظر می رسد.
شما در این مجموعه 
فیلم نخست با مفهوم Inspector آشنا می شوید. سپس ابزارهای موجود برای مرورگرهای مختلف را می شناسید. بعد از آن به سراغ اینسپکتور مرورگر کروم می رویم و تمامی قسمت هایی را که یک طراحی وب (چه مبتدی و چه حرفه ای) به آن نیاز دارد را تک به تک بررسی می کنیم.
در دوره 
آموزشی chrome inspecto شما با تمامی قابلیت ها و امکانات این ابزار که همراه با مرورگر کروم ارائه می شود، آشنا خواهید شد و می توانید به عنوان یک طراح وب از آن ها استفاده کنید.

admin بازدید : 59 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود HiDownload Platinum v8.0.1 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایل ها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد!

همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

admin بازدید : 60 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Mozilla Firefox v17.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های
تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 2,716