loading...
پاور دانلود | powerdl
admin بازدید : 35 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Modern Combat 4: Zero Hour - بازی موبایل مبارزه مدرن 4: ساعت صفر
 

و هم اکنون نسخه جدید Modern Combat از شرکت معروف Gameloft! نسخه چهارم از سری بازی های Modern Combat با گرافیکی خیره کننده منتشر شد. این بازی از معروفترین و جذاب ترین بازی های تیراندازی و اکشن می باشد. شما در این بازی، در نقش یک سرباز شجاع ظاهر می شوید و وارد میدان جنگ های جهنمی می شوید. در ابتدا گرافیک فوق العاده این بازی توجه شما را جلب می کند. همچنین به لطف وجود موتور گرافیکی Havok برای اضافه کردن افکت های تار شدن صفحه حین کشته شدن یا تیر خوردن و انفجار بمب، جو طبیعی و هیجان انگیزی برای بازی ایجاد شده است. تغییر دیگر این بازی نسبت به نسخه های قبل، بهتر شدن کلید های لمسی بازی می باشد که جابه جایی، تیراندازی و دسترسی به سلاح ها را بسیار آسان تر و کاربردی تر کرده است. سرعت گیم پلی بازی نیز بیشتر شده است و در صورتی که کمی کند عمل کنید، در میدان جنگ نابود می شوید! سلاح های به کار رفته در این بازی از جدیدترین سلاح ها می باشد و تمامی آن ها از صداگذاری بسیار عالی بازی سود می برند.

 

admin بازدید : 50 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود The Dark Knight Rises - بازی موبایل شوالیه تاریکی برمی خیزد
 
نتیجه حماسی فیلمساز معروف کریستوفر نولان یعنی فیلم بتمن با الهام از آن به گوشی های هوشمند می رسد تا شما هم بتوانید در کمک رسانی به مردم همچون بتمن نقش آفرینی کنید. بازی بسیار جذاب و هیجانی که شما را جذب خود خواهد کرد.

 

admin بازدید : 28 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Real Boxing - بازی موبایل بوکس حقیقی
 

Real Boxing نام یک بازی زیبا، جذاب و بسیار پرطرفدار است که دارای رنکینگ 4/5 در دنیا می باشد. Real Boxing هیجان را در شما به بالاترین حد می رساند، هیچ محدودیتی در زدن ضربات ندارید، و این بازی شما را تا جای ممکن به یک بازی بوکس واقعی نزدیک می کند. با ترکیب گرافیک فوق العاده و واقعی در هنگام مشت خوردن، اوج ترس و درد را تجربه کنید.

این بازی روی (iPod (4th generation و نسل های بعد در حال حاضر نصب نمی شود. 
admin بازدید : 37 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Real Racing 2 - بازی موبایل مسابقات واقعی 2
  

آماده هیجان انگیزترین تجربه مسابقات دستی ماشین سواری شوید با کنترل 30 اتوموبیل با مجوزهای رسمی که هر کدام خصوصیات عملکرد منحصر به فرد خود را دارند.
بیش از 10 ساعت گیم پلی را به صورت حرفه ای در حالت های زمان آموزش، چند نفره با دوستان، مسابقات حذفی و جام یک نفره بازی و با پیروزی در مسابقات با خرید اتومبیل های جدید و یا ارتقاء آن ها تفاوت را در عملکرد احساس کنید. شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین همزمان با 16 نفر و از طریق Wi-Fi با 8 نفر از دوستان خود بازی کنید.


admin بازدید : 44 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Aladin and the Enchanted Lamp - بازی موبایل علاءالدین و چراغ جادو
 

 

Aladin and the Enchanted Lamp بازی بسیار جذابی است که باید به علاءالدین کمک کنید. علاءالدین یک جوان یتیم است که در شرق زندگی می کند. تمام ثروت او، خانه ای کوچک و انگشتری است که متعلق به پدرش بوده است. آرزوی او این است که روزی پولدار شود و شایسته توجه دختر زیبای پادشاه، یاسمن، شود. به نظر می رسد جادوگر تاریکی تمایل کمک به او را دارد. اما علاءالدین باید مراقب باشد. از نیروهای جادویی لذت ببرید، به جستجوی غذا بپردازید و رازهای شگفت انگیز را پیدا کنید. توجه کنید که حین بازی، به اینترنت متصل نباشید.

admin بازدید : 37 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود ™NBA JAM by EA SPORTS - بازی موبایل بسکتبال NBA
  

بازی بسیار زیبا NBA JAM عنوانیست که به هیچ وجه به قوانین حرفه‌ای اهمیت نمیدهد و در دنیای دیگری سیر می‌کند. دنیایی بسیار متفاوت و حرکاتی که تاکنون در مسابقات بسکتبال واقعی ندیده اید. گیم پلی بازی مهمترین نقطه ای است که تفاوت در بازی را ایجاد می‌کند. داشتن گرافیک خلاقانه و جذاب، امکان بازی دونفره با بلوتوث و وای فای، سبک های مختلف و... از ویژگی‌های این بازی فوق العاده می‌باشد.

 

admin بازدید : 41 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Doodle Jump Christmas Special - بازی موبایل پرش دودل ویژه كریسمس
  

 

در سری جدید و مخصوص کریسمس شما باید به دودل کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن موانع زیاد به قطب جنوب برسد. فکر می کنید بتوانید به این چهارپای کوچک در این راه کمک کنید؟ پس دست بکار شوید.

admin بازدید : 30 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود !Fruit Pop - بازی موبایل انفجار میوه ها!
 

 

!Fruit Pop بازی پازل ساده، چالش برانگیز و بسیار پرطرفدار است که در آن باید میوه ها را طبق آرایش خاص تنظیم کنید و آن ها را منفجر کنید و به جمع آوری امتیاز بپردازید. در بازی سرگرم کننده ی فوق شما می توانید مهارت خود را بسنجید و از بازی کردن لذت ببرید.

admin بازدید : 29 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Cut the Rope: Experiments - طناب را ببر: آزمایش



آنچه در زمین است Om Nom است!؟ این همان چیزی است که میلیون ها هوادار این بازی پر طرفدار و تحسین شده، طناب را ببر (Cut The Rope) ، درباره هیولای کوچک دوست داشتنی آن که آب نبات ها را میخورد و گویی که کار آن همین است، درخواست داشته اند. این همان پرسشی است که یک دانشمند دیوانه اما خوب با مطالعه درباره جانوری که به صورت کاملاٌ اتفاقی به خانه او رسیده است، دارد. با استفاده از اشتهای سیر ناپذیر Om Nom (هیولای ما )، پرفسور او را در یک سری آزمایشات در این بازی سراسر جدید قرار میدهد. او را در یکی از اصای ترین و جذاب ترین بازی ها همراهی کنید.

admin بازدید : 48 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود !Angry Birds Seasons: Winter Wonderham - بازی موبایل پرندگان خشمگین فصل ها: زمستان شگفت انگیز!
  

پرندگان خشمگین مرحله به مرحله سفر میکنند و امروز آنها وارد یک فصل جدید شده اند؛ زمستان. آن هم یک زمستان شگفت انگیز! گیم پلی جدید و عالی، بیش از 300 مرحله، مرحله های ویژه برای بدست آوردن تخم مرغ های طلایی و... همه و همه از ویژگی های این بازی جذاب و پرطرفدار می باشد.

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 2,745