loading...
پاور دانلود | powerdl
admin بازدید : 39 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود KIDASA Software Milestones Professional v2012.11.12 / Simplicity v2012.11.07 - نرم افزار مدیریت، زمانبندی و تهیه ی گزارش پروژه ها

Milestones راهی سریع و آسان به منظور زمانبندی و تهیه ی گزارش برای پروژه های شما می باشد. زمانی که شما پرژه های خود را مدیریت و زمانبندی می کنید به نرم افزاری قدرتمند، سریع و آسان در این زمینه نیاز دارید. نرم افزاری که به شما اجازه ی سازماندهی پروژه در کنار به کار بردن ایده ها و نظرات و بهره مندی از نتایج حرفه ای را بدهد. 

admin بازدید : 28 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Real Boxing - بازی موبایل بوکس حقیقی
 

Real Boxing نام یک بازی زیبا، جذاب و بسیار پرطرفدار است که دارای رنکینگ 4/5 در دنیا می باشد. Real Boxing هیجان را در شما به بالاترین حد می رساند، هیچ محدودیتی در زدن ضربات ندارید، و این بازی شما را تا جای ممکن به یک بازی بوکس واقعی نزدیک می کند. با ترکیب گرافیک فوق العاده و واقعی در هنگام مشت خوردن، اوج ترس و درد را تجربه کنید.

این بازی روی (iPod (4th generation و نسل های بعد در حال حاضر نصب نمی شود. 
admin بازدید : 37 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Real Racing 2 - بازی موبایل مسابقات واقعی 2
  

آماده هیجان انگیزترین تجربه مسابقات دستی ماشین سواری شوید با کنترل 30 اتوموبیل با مجوزهای رسمی که هر کدام خصوصیات عملکرد منحصر به فرد خود را دارند.
بیش از 10 ساعت گیم پلی را به صورت حرفه ای در حالت های زمان آموزش، چند نفره با دوستان، مسابقات حذفی و جام یک نفره بازی و با پیروزی در مسابقات با خرید اتومبیل های جدید و یا ارتقاء آن ها تفاوت را در عملکرد احساس کنید. شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین همزمان با 16 نفر و از طریق Wi-Fi با 8 نفر از دوستان خود بازی کنید.


admin بازدید : 51 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود iTunes v11.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت iPod, iPhone, iPad

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت iPod, iPhone و Apple TV است که به وسیله آن قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود.
iTunesدر واقع قادر خواهد است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

admin بازدید : 44 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Aladin and the Enchanted Lamp - بازی موبایل علاءالدین و چراغ جادو
 

 

Aladin and the Enchanted Lamp بازی بسیار جذابی است که باید به علاءالدین کمک کنید. علاءالدین یک جوان یتیم است که در شرق زندگی می کند. تمام ثروت او، خانه ای کوچک و انگشتری است که متعلق به پدرش بوده است. آرزوی او این است که روزی پولدار شود و شایسته توجه دختر زیبای پادشاه، یاسمن، شود. به نظر می رسد جادوگر تاریکی تمایل کمک به او را دارد. اما علاءالدین باید مراقب باشد. از نیروهای جادویی لذت ببرید، به جستجوی غذا بپردازید و رازهای شگفت انگیز را پیدا کنید. توجه کنید که حین بازی، به اینترنت متصل نباشید.

admin بازدید : 44 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Araxis Merge Professional v2012.4260 x86/x64 - نرم افزار مقایسه و ادغام فایل ها

Araxis Merge یک نرم افزار حرفه ای برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن می توانند کدها و فایل های خود را با یکدیگر مقایسه کرده و آن ها را با یکدیگر ادغام نمایند. کد نویسی با استفاده از این نرم افزار بسیار آسان خواهد بود و ابزار بسیار مناسبی برای مهندسین نرم افزار و توسعه دهنگان وب است. همچنین این نرم افزار ابزار بسیار مفیدی برای مدیران کنترل کیفیت، است. زیرا می توانند شاخه های کد منابع مختلف را مقایسه کرده و محصولات عرضه شده را بررسی نمایند تا تنها فایل های مورد انتظار آن ها اصلاح بشوند. همچنین در این نرم افزار امکان ایجاد گزارشی از تغییرات به صورت یک فایل با فرمت html یا xml نیز گنجانده شده است. این نرم افزار یک ابزار پیشرفته برای مقایسه فایل ها و ادغام و هماهنگ سازی پوشه ها می باشد.

admin بازدید : 38 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود ™NBA JAM by EA SPORTS - بازی موبایل بسکتبال NBA
  

بازی بسیار زیبا NBA JAM عنوانیست که به هیچ وجه به قوانین حرفه‌ای اهمیت نمیدهد و در دنیای دیگری سیر می‌کند. دنیایی بسیار متفاوت و حرکاتی که تاکنون در مسابقات بسکتبال واقعی ندیده اید. گیم پلی بازی مهمترین نقطه ای است که تفاوت در بازی را ایجاد می‌کند. داشتن گرافیک خلاقانه و جذاب، امکان بازی دونفره با بلوتوث و وای فای، سبک های مختلف و... از ویژگی‌های این بازی فوق العاده می‌باشد.

 

admin بازدید : 41 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Doodle Jump Christmas Special - بازی موبایل پرش دودل ویژه كریسمس
  

 

در سری جدید و مخصوص کریسمس شما باید به دودل کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن موانع زیاد به قطب جنوب برسد. فکر می کنید بتوانید به این چهارپای کوچک در این راه کمک کنید؟ پس دست بکار شوید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 2,757