loading...
پاور دانلود | powerdl
admin بازدید : 35 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Rosetta Stone Filipino: Tagalog v3.x - نرم افزار آموزش زبان فیلیپینی (تاگالوگ)

زبان تاگالوگ یکی از مهمترین زبان‌های مردم فیلیپین و پایه زبان فیلیپینی زبان ملی این کشور است. زبان مادری حدود ۲۲ میلیون فیلیپینی است و حدود ۹۰ میلیون نفر نیز این زبان را می‌دانند. فیلیپینی به همراه انگلیسی زبان رسمی کشور فیلیپین و زبان اصلی رادیو و تلویزیون و مدارس این کشور است. در نخستین قانون اساسی فیلیپین تاگالوگ به عنوان زبان رسمی کشور انتخاب شد. شورای ملی زبان فیلیپین دو سال بعد تاگالوگ را به عنوان زبان پایه برای تشکیل و تکامل زبان ملی انتخاب کرد و از سال ۱۹۳۹ به زبان فیلیپینی معروف شد. تاگالوگ در خانواده زبان‌های مالایی پولینزی قرار می‌گیرد و در چند سده اخیر واژه‌های بسیاری نیز از اسپانیایی به آن وارد شده‌اند.
بهترین راه برای یادگیری زبان تاگالوگ، Rosetta Stone Filipino می باشد که در دو سطح آموزشی، جامع ترین برنامه را برای یادگیری این زبان به شما ارائه خواهد داد.

admin بازدید : 74 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Far Cry 3 - بازی جزیره دیوانه ها 3

Far Cry 3 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال 2012 راهی بازار می شوند. حتی FC3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند.

admin بازدید : 82 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe ColdFusion Enterprise v10.0 x86/x64 - نرم افزار طراحی سریع برنامه های تحت وب

Adobe ColdFusion Enterprise همان طور که می دانید شرکت ادوبی زبان برنامه نویسی داینامیکی برای تولید برنامه های کاربردی وب و وب سایت ها به نام ColdFusion طراحی نموده است که به منظور میزبانی از این وب سایت ها و یا Web Application ها نیاز به سرور وب ColdFusion دارید. ColdFusion یک محیط توسعه ( IDE ) مبتنی بر Eclipse است که برنامه نویسان ColdFusion را قادر می سازد پروسه کامل طراحی Web Application ها را از مفهوم تا پیاده سازی مدیریت نمایند، مجموعه ابزارهای در نظر گرفته شده در این IDE شما را قادر به ایجاد رابط کاربری زیبا و کارآمد می کند، از دیگر مزایای این IDE می توان به توسعه سریع برنامه های کاربردی قدرتمند تحت وب اشاره نمود.

admin بازدید : 29 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود !Fruit Pop - بازی موبایل انفجار میوه ها!
 

 

!Fruit Pop بازی پازل ساده، چالش برانگیز و بسیار پرطرفدار است که در آن باید میوه ها را طبق آرایش خاص تنظیم کنید و آن ها را منفجر کنید و به جمع آوری امتیاز بپردازید. در بازی سرگرم کننده ی فوق شما می توانید مهارت خود را بسنجید و از بازی کردن لذت ببرید.

admin بازدید : 46 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی


ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، در ادامه مطلب می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

admin بازدید : 45 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Sony DVD Architect Pro v6.0 build 237 for Win 7, Vista , 8 - نرم افزار طراحی منوی DVD

Sony DVD Architect نرم افزاری حرفه ای برای طراحی منو و تالیف DVD می باشد. این نرم افزار در سطحی حرفه ای ساخته شده و می تواند مکملی برای Sony Vegas بوده و همچنین به عنوان یک نرم افزار مستقل مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید Sony DVD Architect Pro در حالت استاندارد برای اجرای دی وی دی و حالت کیفیت بالا برای اجرای دیسک های Blu-ray به خوبی کار می کند. شما با استفاده از آن می توانید دکمه های انیمیشن را برای انتخاب صحنه های فیلم و زیرنویس ها طراحی کنید. همچنین امکان ویرایش ویدئو و صوت در فرمت های MPEG-2 و AVCHD از ویژگی های مهم Sony DVD Architect Pro می باشند.

admin بازدید : 43 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Contribute v6.5 - نرم افزار مدیریت و به روز رسانی وب سایت

با استفاده از نرم افزار Adobe Contribute، هر کسی قادر خواهد بود که سریع، آسان و ایمن وب سایت ها و وبلاگ های خود را آپدیت کند. این نرم افزار یک ابزار فوق العاده قوی برای پابلیشینگ و مدیریت ابزار های وب سایت است که ادغام نوشته ها، بررسی و انتشار آسان آن ها، با استفاده از ویرایشگر  WYSIWYG HTML را برای کاربران خویش مهیا می کند. افزایش بهره وری وب سایت ها، توسط پشتیبانی از HTML5  و JQuery mobile یکی از برتری های این ورژن از نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود با استفاده از قابلیت های درونی بسیار این نرم افزار اقدام به بروز رسانی، ویرایش سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ های خود کنید.

admin بازدید : 107 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود MSC Marc 2012.1 - نرم افزار حل عمومی مسائل المان محدود

MSC Marc نرم افزار قدرتمند دیگری از شرکت MSC است که برای حل عمومی مسائل المان محدود مورد استفاده قرار می گیرد. توانایی اصلی Marc در حل مسائل خطی و غیر خطی بسیار پیچیده است. همچنین قدرت بالا در حل مسائل پیچیده تماس (Contact) و داشتن قابلیت AutoMesh و Remeshing، این نرم افزار را از سایر نرم افزار ها متمایز می کند. نرم افزار MSC.Marc برای تحلیل و بهینه سازی مسائل مطرح شده در رشته های هوافضا، مکانیک اتومبیل، بیومکانیک، شیمی، سازه ها، الکترونیک، انرژی و صنایع ساخت و تولید کاربرد گسترده ای در سطح جهان دارد.
این نرم افزار یکی از کدهای تحلیل المان محدود (FEA) است. Marc شامل سه بسته اصلی نرم افزاریAutoforg، Mentat، Marc می باشد. این نرم افزار یک حل کننده مسائل غیر خطّی المان محدود با کمک پردازش موازی می باشد. Mentat یک محیط گرافیکی برای Marc می باشد که استفاده از Marc را برای کاربر بسیار ساده تر می کند.

Mentat شامل تعداد زیادی از روش های قدرتمند برای تولید مش های پیچیده المان محدود ایجاد کند. Autoforg تنها ابزار شبیه سازی فرآیندهای آهنگری در مقیاس بزرگ و ساخت وسایل می باشد. Autoforg مواردی مانند آنالیزهای دو بعدی و سه بعدی حرارتی، آنالیز خرابی، شبیه سازی ابزارهای فرج، پرس و پایگاه های داده ای از مواد را دارا می باشد که با دارا بودن محیط گرافیکی Mentat، خدمت بزرگی به صنعت فرجینگ می کند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 2,719